Vrijwilligers - w.s.v. DES-Ugchelen 2020

Ga naar de inhoud
De vereniging draait volledig op vrijwilligers en daar zijn wij erg trots op! Met een enthousiast team verzorgen wij alle activiteiten voor onze vereniging. Vind je het leuk om ons team te versterken? Wij in ieder geval wel! Met een aantal uren van jouw tijd zijn wij al erg geholpen!
Wij zijn altijd op zoek naar nieuwe, enthousiaste mensen om onze wandelevenementen tot een groot succes te maken. Werkzaamheden op en rondom de start- en rustlocatie; het parkeren van auto's van onze bezoekers, het controleren van markeringen op de wandelroutes, het inschrijven van onze deelnemers, het coördineren van activiteiten, het bijhouden van de administratie en het draaien van cateringdiensten op de rustlocatie. Er is altijd wel iets te doen wat bij je past.
Heb je interesse? Kom dan een keer langs tijdens onze wandelevenementen voor een gesprek of ervaar zelf hoe gezellig het is!

Klik op onderstaande button.